Информация
Гергана Спиридонова g.spiridonova@accountingservices.bg
+359 887 806 657
АКАУНТИНГ СЪРВИСИС БЪЛГАРИЯ
Специална оферта за малкия бизнес
Акаунтинг Сървисис България предлага на своите клиенти от малкия бизнес специална ценова оферта, съобразена с техните специфични потребности.
Предмет на дейност/ Брой документи на месец | До 20 док./ месец | До 30 док./ месец | До 40 док./ месец | До 50 док./ месец | До 60 док./ месец |
Бизнес в сферата на услугите | 120 BGN | 160 BGN | 200 BGN | 240 BGN | 300 BGN |
Бизнес в сферата на търговията със стоки и активи | 140 BGN | 180 BGN | 220 BGN | 270 BGN | 310 BGN |
Предмет на дейност/ Брой документи на месец | До 70 док./ месец | До 80 док./ месец | До 90 док./ месец | До 100 док./ месец | До 110 док./ месец |
Бизнес в сферата на услугите | 350 BGN | 370 BGN | 400 BGN | 430 BGN | 470 BGN |
Бизнес в сферата на търговията със стоки и активи | 370 BGN | 400 BGN | 430 BGN | 470 BGN | 500 BGN |
Уточнения към цената:
- За документи се считат приходни и разходни фактури, както и банкови извлечения;
- Цените са в лева на месец без ДДС.
- Фирми, чийто бизнес е едновременно в сферата и на стоките и на услугите, се таксуват на цените за фирми, чиито бизнес е в сферата на стоките;
- Офертата важи при сключване на договор за една година;
- Оферта е за фирми регистрирани по ЗДДС.
Какво включва цената
- Ежемесечно осчетоводяване на приходни и разходни фактури, както и на движения по банковите сметки на клиента в програма за счетоводно обслужване;
- Изготвяне и подаване на дневници по ЗДДС;
- Съставяне на месечна и тримесечна оборотна ведомост;
- Счетоводни консултации в рамките на дейността на фирмата на клиента.
- Попълване на банкови платежни документи за данъчни задължения - на хартия или в електронен вид в е-банкирането на клиента;
- Годишно счетоводно приключване;
- Изготвяне и подписване на годишните финансови отчети, годишна данъчна декларация и отчетите за дейността към НСИ на фирмата, в съответствие с националните счетоводни стандарти и Закона за счетоводството;
- Представителство на клиента пред НАП в случай на ревизии и проверки;
- Своевременно уведомяване на клиента за настъпили промени в законодателството, които са свързани с предмета на дейност на фирмата.
- Персонал до трима души е включен в цената;
Какво не включва цената:
- Данъчни консултации с главен данъчен експерт – 40 лева / на час.*
- ИНТРАСТАТ – подаване на документи в електронната система ИНТРАСТАТ за вътрешнообщностен обмен на стоки в рамките на ЕС след преминаване на статистическия праг от 240 000 лв. – 50 лева/на мес.* за месеците в които се подават документи;
- Подготовка за данъчни ревизии и проверки извън периода на счетоводното обслужване на ACCOUNTING SERVICES BULGARIA с индивидуална договорка в зависимост от обема и срока на проверявания период. Опцията се прилага например, ако се извършва данъчна проверка;
- Одиторски консултации и заверки на годишни финансови отчети от регистриран одитор;
- Данъчна защита пред съда в случай оспорване решения на НАП.
*Посочените цени са без ДДС. Към цената се начислява ДДС.
Как се заплаща таксата за счетоводно обслужване?
Таксата се заплаща авансово до 10-то число на месеца за текущия месец от банковата сметка на клиента в банковата сметка на счетоводната компания, за което се издава фактура.
Кога и как се изпращат документите за осчетоводяване?
- Документите от миналия месец се изпращат до 5-то число на текущия месец. Изпращат се всички документи - приходни, разходни фактури и движения по банкови сметки.
- Документите могат да се изпратят по имейл или по куриер, както е най-удобно за клиента.
- Желателно е чуждестранните фактурите да бъдат двуезични - на български и английски език. Ако това не е възможно, документите могат да бъдат само на английски, но в случай на данъчна ревизия или проверка, документите, които ще се проверяват, следва да се преведат на български език.
Кога се заплащат дължимите данъци?
ДДС за миналия месец се заплаща до 14-то число на текущия месец. При невнасяне в срок, следват глоби в голям размер и лихви върху невнесената сума. За останалите данъци, например Корпоративен данък, ще бъдете уведомявани предварително и индивидуално за сроковете, в които трябва да платите.
С кого ще комуникирам по счетоводни въпроси?
На разположение ще имате счетоводител, с който може да комуникирате директно по всички въпроси, които Ви интересуват. По общи запитвания може да се свържете и с отдела ни за работа с клиенти на следния имейл: office@accountingservices.bg